Eminem - Survival Türkçe Çeviri | YENİ ŞARKI




Eminem bu sefer bomba gibi bir parçayla karşımıza geldi. Ancak bu şarkı yeni albümünün bir parçası değil. Call Of Duty oyununa yapılmış bir şarkıdır. Bu şarkıdanda anlıyoruz yeni albümü Dünya listelerinde yine 1. sırada olacak. Ancak Yeni albümünün çıkış tarihi hala açıklanmadı. Büyük bir ihtimalle Sonbahar'da albüm piyasaya sürülecek.

EMINEM SURVIVAL TÜRKÇE ÇEVİRİ

[Hook: Liz Rodrigues]
Bu en güçlünün hayatta kalma mücadelesi
Yap yada öl,kazanan herşeyi alır
Yani herşeyi al..

[Eminem verse 1]
Milyoner olmaya hazır değilmiydim ?
Ben hastalığa hazırdım..
Hasta olmaya hazır olmuş olsamda,yetenek hala burada
Başlangıçtan beri,bu bitişlerle alakalı değildi.
Bu rapler üretmek ve birşeylere karşı ayakta durmakla ilgiliydi.
Akronim'in(kısaltma) amınakoyim
Siktiğim mutluymuş gibi rol yapmayı kes,
Ben çok fena geri dönüş yapıyorum
Başka bir senfoni ile,
Bitmek zorunda olmadığı halde neden bitiyor?
Ben bitti diyene kadar bitmez,ben yeter dediğimde yeterlidir..
Beni kurtların arasına at ve kapıyı kapat
Kurtlara ne olacağı hakkında endişeliyim
Timsah çukuruna düştüğümü düşününce salyalarım aktı,
Ağırlık artıyor,ellerini öğlen 12'imiş gibi havaya kaldır,
Hayır,dostum,gerçekten bu orospuları havaya kaldır
Onları omuzların yerinden çıkana kadar havada dalgalandır
Şiddetten geldim,tüylerim kabardı,hayır,egolar..
Yeterince gaz boşaltmadım,tüm stadyumu ateşe vermek için son şans

[Hook: Liz Rodrigues]
Bu en güçlünün hayatta kalma mücadelesi
Yap yada öl,kazanan herşeyi alır
Yani herşeyi al..

[Eminem Verse 2]
Bitiş çizgisini görüyorum benimde bittiğim çizgiyle beraber
Amaçlarıma çok yakınım
Neredeyse kale direğinin üzerinden sırıkla atlayabilirim
Ve eğer tankta yeterince gücü bulamazsam,
Belkide sadece sifonu çekerim
Bu son kutuyu doldurmak için,
Adamım bu iklimde mi yaşayacağım yada ne ?
Benim yıkandığımı söylüyorlar hemde kan banyosuyla
Ben rapçi değilim ben bir adaptörüm ve sadece adapte olabilirim
Ek olarak ben mikrofonun üzerine yürüyebilirim ve yakalayabilirim
Eğer tartışmak istiyorsan bana uyar
Bu şerefsizin ilk 5'i ve eğer kabul edilmezsem..nee?
Sikimde değilmiş gibi yaparım
Ve bu orospunun farlarını yakacağım sanki bir tır sürüyormuş gibi
Pompanın olduğu taraftan 0'dan 60'a arabaya bin ve gaza bas,
Tıpkı tiresi olmayan bir G-Unit gibi,ben onları tanıtıyorum
Ve hayatımın monotonlaşma zamanı gelmeliyse
Ve ben artık vazgeçer gibi bakabildiysem heh sen hata yapmış olmalısın..
Ben emekliye ayrıldığım sürece yanıma yay(ok atmak için) almıyorum ben kedimi bıçaklıyorum
Kör bir bıçakla tam bağırsaklarımdan,
Kıçımı sildiğim sırada,mikrofona daha şimdi sıçtım,
Kesilmekten zevk alıyorum
Kanımın aktığını görmek beni heyecanlandırıyor,
Manyağın tekiyle dövüşüyorsun,çünkü ben ölene veya kazanana dek dövüşmeye devam edicem
Düşüp ölüyor,bu beni sadece sinirlendirecek,bekle
Seni beni yakaladığın bu uzaklıktan hatırlamama izin ver,bittiğimi resmet
Ve şimdi onun etrafına bir daire çiz ve doğruca bir çizgi çek,kevaşe
Bu neyin yaşam savaşı ?

[Hook: Liz Rodrigues]
Bu en güçlünün hayatta kalma mücadelesi
Yap yada öl,kazanan herşeyi alır
Yani herşeyi al.

[Eminem Verse 3]
Fikirler üret,cephaneni yükle,
Savaşmayacaksan gelme,ben şuan eyere zıplamak için çıldırıyorum
İşte bu,yiyeceğin,uyuyacağın,iş
eyeceğin ve sıçacağın şey
Yaşa,nefes al işte senin tüm varlığın bundan ibaret
Çıkmaya izin verme,fitili yak,fitili dağıtamıyorum
Bu müziği icra etmiyorum,bu boku kaybediyorum
Benim kaybedecek hiç bir bokum yok,doğruları söyleme zamanı
Bildiğim tek şey nasıl yapacağım,barakaya girdiğim an tükürüyorum
Amahakettiğim saygı gecikmiş,sana kimsenin yapamayacağı bu flowu gösteriyorum
Çünkü okuldan diploma almadım okulu bıraktım,
Benim baş vurabileceğim başka bi yer yok ve biliyorum bundan başka becerimde yok
Yani o siktiğimin mikrofonunu pazarlasan iyi edersin
Çünkü ihtişamımı benden asla alamayacaksın
İhtişamım benden zorla alınacak,yani pense ve tornavidalarınızı üzerimden çekin
Ama benden şüphe etmeni istiyorum,inanmanı değil
Çünkü bu benim başarıyı kullanmak zorunda olduğum bir şey
Ve eğer benden hoşlanmıyorsan seninde amınakoyim
Öz saygı delip geçen bir kurşun gibi ateşlenmek zorundadır güven bana
Benim derim çok kalın ve bana çarpan kurşun bunu kanıtlıyor
Senden neden tiksindiğimi anlayabiliyorum
Başarısızlığa alerjik olmalıyım çünkü ne zaman dibimde bitse hapşırıyorum..
Sonra devam ediyorum -hapşuu- ve başarıyorum..